Delph's new heavy-duty common rail system will be available in three configurations: two Distributed Pump Common Rail Systems (DPCRS), in which the pressure is provided by a number of separate pumping units, and a Remote Pump Common Rail System (RPCRS), which is similar to traditional common rail layouts.というわけで、デルファイの7~16リッターディーゼルエンジン向けの新しいコモンレールシステムの発表がありました。
The ultra-high rail pressure is provided by a flexible number of separate pumping elements that can operate from either cam-in-block (F2P system) or cam-in-head (F2E system) engines.
RPCRS

F2E-system

F2P-system

一番上の画像がリモートポンプコモンレールシステムで、下のふたつが 分散ポンプコモンレールシステムの画像のようです。

気になるのは、OHV用の分散ポンプコモンレールシステムの下の画像。ポンプ部分をクローズアップすると『SOFT THREADS REDUCED AREA CLAMP 』と『New AFM HARD THREADS』という手書きのメモ(?)が確認できます。
これは何を意味しているのでしょう? わかる方、教えて頂けると、大変嬉しいです。宜しくお願い致します。